יום רביעי, 18 ביוני 2014

קציצות כרישה וכרוב


כרישה תמיד סקרנה אותי.. אף פעם לא התנסיתי ובעבר טעמתי עם עוף טחון..
עכשיו אני מנסה לבשל בבית בעיקר צמחוני.. ואם אני מצליחה טבעוני אז מה טוב.

חקרתי קצת בגוגל ויצרתי לי מתכון שנראה לי הכי לטעמנו

המרכיבים:
שתי כרישות בינוניות מגורדות בפומפייה
חצי כרוב מגורד בפומפייה
שמן זית לטיגון
שן שום אחת
מלח ופלפל לפי הטעם
כוס קמח שקדים


אני מטגנת על אש גבוה את הכרישה תוך כיסוי ומידי פעם מערבבת
אחרי שמתרכך מעט מוסיפה את הכרוב
מערבבת מידי פעם שלא יישרף
מוסיפה תבלינים ושום
ומוציאה מהאש לצנן בצד

כשהתערובת לא חמה מספיק ללישה ביד, ,מוסיפים את קמח השקדים
ולשים היטב

על תבנית עם נייר אפיה אני יוצרת קציצות ושמה בתנור 180 מעלות
לאחר שמשחים מעט להפוך את הקציצות בעדינות ולהמשיך אפיה עוד כעשר דקות.





טיפ!
תכינו הרבה כי זה נגמר במהירות מפתיעה!



קציצות מעולות!
בתיאבון!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה