יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

מרק עדשים כתומות


אני לא טיפוס של מרקים, אבל מרקים מוקרמים, סמיכים עושים לי את זה. במיוחד בימים גשומים כמו היום.
אז מה יש לי במרק הכל כך מוצלח הזה?
אני וכמויות זה לא משהו אבל תלכו לפי הטעם שלכם..

כוס וחצי / שתיים עדשים כתומות. (הן שבורות אבל אני בכל זאת משרה כחצי שעה.)
2 גזרים חתוכים לקוביות
3 כפות עגבניות מרוסקות (אפשר טרי או מקופסא)
בצל אחד רצועות
שני שיני שום כתושות
כוסברה קצוצה (אני שמתי שתי קוביות קפואות)
פחית קרם קוקוס
צ'ילי קצוץ אדום
מעט שמן
תבלינים: קארי (כפית גדושה), מלח פלפל, כפית מלאה אבקת מרק, כורכום, גינגר.

את הבצל אני מטגנת קלות בסיר עד להזהבה. מוסיפה לו את השום.
מוסיפה את העגבניות, צ'ילי, והגזר מערבבת לכמה דקות.
גם את התבלינים לסיר ומערבבת מעט,
העדשים נכנסות בשלב הזה, להחדיר את התבלינים תוך ערבוב.
להוסיף את קרם הקוקוס
את הכוסברה ולערבב.
כאשר רותח להוסיף כוס מים חמים.
לבשל כחצי שעה, תוך ערבוב מידי פעם.
לטעום ולתקן תיבול.

שימו לב אם חסר נוזל ניתן להוסיף מים באמצע הבישול.
מוציאה את הסיר מהאש וטוחנת עם מערבל ידני את כל התערובת.


הנאה מובטחת!!
בתיאבון ותודה שהייתם,
רויטל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה