יום שני, 15 ביוני 2015

אמפנדה מקמח כוסמין ומלא






אני אוהבת בצקים!! זו החולשה שלי.
לאחרונה עברתי תהליך של ניקוי רעלים והרגלים רעים מהגוף שלי.
נגמלתי מסוכר ומקמח לבן ואורז לבן.
את התאווה שלי העברתי לניסיונות עם קמחים חביבים יותר ומתעכלים טוב יותר.

למדתי להכיר את קמח הכוסמין ועוד טובים וחביבים אחרים.
את האמפנדה חיפשתי ברשת כי התחשק לי מאפה ממולא בדברים טובים וטבעוניים כמובן.
מצאתי את המתכון הזה.. בכלל בלוג מעולה לטבעוניים.
שיניתי לפי צרכיי והנה השינויים:

לבצק:
1.5 כוסות קמח מלא
1.5 כוסות קמח כוסמין
3/4 כוס מים
1/3 כוס שמן (אני שמתי שמן ענבים)
כפית מלח
כף אגבה

ללוש את כל החומרים יחד, ליצור גליל ארוך ולפרוס ממנו עיגולים.
כל עיגול נפתח עם מערוך, נשים את המילוי שהכנו במרכז ונקפל לשניים.
ללחוץ עם מזלג את הדפנות.
לשים על נייר אפיה, למרוח מעל עם מברשת מעט שמן.


למילוי, השתמשתי במתכון דומה מאוד למה שמוצע כאן בבלוג, הוספתי טעמים בתבלינים, תבלין של שווארמה כי אני אוהבת טעמים מזרחיים, ניתן גם כמון לאוהבים, ופפריקה אדומה.
כל אחד יכול לשנות את המילוי לפי רצונו.

בתנור בחום של 180 מעלות  כ 15 - 20 דקות.

יצא מווווושלם!
בתיאבון!



תודה שהייתם,
רויטל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה